Hemma dag med tova.

åååh så irriterad jag blir så fort jag bara ser dig eller läser nått du skrivit nånstanns! Åh gud vilken jävla fjant du är, försök kom på bättre saker att göra ist för att härma andra, exempelvis mig?
Är du kanske avensjuk på nått?  Säg det då för i helvete! Börjar bli lite less på de hela!

Aja, iallafall så är jag hemma från skolan idag. Gick upp vid halv nio och åt frukost och sen satt vi oss vit TV jag och tova och kollade på Björn Bröder. Tova är nämligen lite halvsjuk, eller hon lär iaf vara hemma för att vila sig för hon har vart sjuk.

Någon har tagit min röda monark cykel som stått vid kiosken! Fan va arg jag blir, man kan inte ens ha nånting nånstanns utan att nån ska komma och sno eller förstöra, och de trodde jag verkligen inte man kunde göra i lilla äppelbo, men visst kan man de. Så nu har jag ingen cykel, så om nån sett den eller så, kontakta mig! :)
Röd monark cykel, en typ av postcykel av nåslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0