Mysdag!

Hej och hå! Sitter just nu hemma vid pappa med niklas bärbara dator i knäet. Imorgon ska vi hämta min bärbara dator som ligger just nu på Älvgården. Så då kan vi vara datanördar tillsammans älskling :) haha
Har vart vid mamma och lagat lite middag, vart ost snitzel och ris med en god sås som mamma gjorde iordning med lite rödvins sås i, muuums vad gött det var!!

I morgon efter skolan ska jag och kamilla och gymma och simma lite, gu va skönt, har verkligen längtat efter de, och känna den sköna känslan efter man tränat och man känner sig stolt för ett hårt och effektift tränings pass.
nej nu ska vi se "ensam mamma söker" sen ska vi hem till mig för då ska vi med mamma till vansbro och jag ska köra, jippie ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0