10 april :)

jamen godag, gokväll kanske ska säga, eller ännu bättre skål :)
Ja, jag som vart så glad över att kamilla skulle komma och va med mig, hon dissade mig totalt, den lilla sjukliga lilla jäveln! Men men.. :) kryakrykyrkyrkyra på dig din tönt.

Dagen idag bestod av att Niklas satte på sommar däcken på bilen och jag städade för fullt, och sen kom Tias, och sen Emma, och nu precis kom Hane com ska skjutsa oss vidare till en fjant fest som jag hoppas kan bli rolig, tackar för sällskapet iaf! :) Ja,. nej jag har absolut inget roligt att säga mer än att jag har en irritation i huvudet, men kvällen ska bli bra hoppas jag! Tack och hej för denna dag! :)

Jag älskar dig underbara pojk, jag älskar verkligen diig!


Imorgo0n är det exakt en månad kvar tills jag fyller år, och jag bara längtaaaaaar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0