11 april

<Åh shit vilket underbart skönt väder! Synd bara att man inte känner sig i rätt form, men det får man ta, men jag ska nog ändå gå ut och sätta mig i solen iallafall. Men först frukoost!
Haha, det första jag tänkte på imorse när jag inte ens fått upp ögonen, det ar en ost och skink sallad från selins, så jag tror jag måste köpa en sån sen sneare innan vi åker hem till mig! :)
Tack för kvällen igår, den var rätt okej trots alla småttingar som sprang runt och trodde dom var så stora, men kvällen var bra och sällskapet var kanon! tackotack!

Måndag imorgon, och det innebär skola, fyfan, har verkligen ine lust alls, skulle bara vilja ha en veckas lov igen. När jag tänker efter vad jag gjort på lovet, så det jag har gjort är att sova till typ ett varjde dag och sen inte gjort nå vettigt alls, haha. Jävligt skönt, men hade ju vart lite roligare om man hade gjort nått. Jo, nu kom jag på en kväll i veckan så var vi upp till Malung och bowla med Per :)

todiloou :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0