21 april

Jaha, onsdag idag.. Känns som det var två veckor sen jag skrev sist, men icke, det senaste var söndas kväll typ. haha. jaha, vad kan jag säga. Måndagen var iallafall en tuff dag, gris trött när jag vaknade. Men jag traskade iväg till bussen iaf, skolan var som vanlig, efter skolan vart det Intensiv kurs vid trafik skolan, började 17.00 och höll på ungefär i två timmar. Igår när väckar klockan ringde ungefär 07.00, trodde jag inte det var sant, men vafan ska jag ha klockan på när det är lördag och jag får sova? Jag fick lov att fråga niklas om det verkligen var lördag morgon, men nej då var det bara tisdag morgon, hah surt! Ja, annars var dagen som måndan, skolan först sen trafik skolan direkt efter, sen plugg efter de, pluggpluggpluggplugg, heela tiden! Dagen idag består av precis lika som igår, det känns verkligen gött att dagarna går i repris, hinner aldrig göra nå roligt, men vettiga saker gör jag ju, och det är ju kanon bra. Men ja, det är en dryg tid nu. Massa plugg i skolan, massa plugg om körkort, skolan, övningsköra? möte med syon, lärarna, och kanske rektorn? hoppashoppashoppas! ja livet leker!

14 Månader ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0