5 April! Åh maten var så himla gooooood...

Åh maten var så himla gooood, så jag hade kunnat suttit kvar än och ätit! Fläskfilé (ingen vanlig fläskfilé, utan min och nickes specialare, men en massa goda kryddor på) och pommes och vår älskade sötsura sås och en annan sås, PLUS bästa såsen-beanaisesås, mummms va gott det var!




Ja, jag förstår att ni är avensjuka :D haha

ja, nej tillbaka till soffpotatis som förra veckan ja! Sanna är här idag igen, trevlans, och eftersom det inte finns allt för mycket att göra så varierar vi mellan soffpotatis och spelar kort. :) ha en bra kväll!

Åh jag måste bara säga en sak, jag viste ju redan att min älskade pojk var bäst på att göra god och fin middag, men inte fan viste jag att han kunde baka bröd, men det kunde han tydligen, för mummmmmms vad gott bröd han gjorde igår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0