Fan va klockan går fort!

Sovdags var det ja, ja sova, ja det skulle jag gjort för länge sen, men sova när man inte är trött funkar ju inte, så vi slog på lite tvprogram på datorn, som vi har missat sen tidigare, och sen råka ja kolla på klockan och den visade ca 00.00 då, och kände att jag måste nog sova, på tanken med att jag bara sov fyra timmar inatt, men klockan har redan sprungit iväg mer än en halvtimme sen jag sa sist, "fan va fort klockan går". Ja, jag ska strax lägga ner huvudet och göra ett fint försök att sova, hoppas jag lyckas, men tänkte först uppdatera lite gran :)

Åh vilket underart väder det var igår, och lika idag med, helt underbart skönt! Satt ute i flera timmar igpr och jäste i solen och njöt och ja, såklart spelade kort :) Gissa om jag fick som jag ville igår med att beställa en ost och skinksallad från selins igår? jojomän, det gjorde vi, och fyfan va god den är alltså! Helt sjukt. hah
sen senare på kvällen kom tova och mamma och hämtade oss, så det var ännu mer kort spel (med mamma) och såklart, tefest :) underbart! 

Jaha, första skoldagen efter påsklovet, kändes att man verkligen har vänt på dygnet, vart uppe på nätterna sovit på dagarna, somnade inte förens vid 03.00-03.30 inatt, och sen upp 07.00 great! (Y)
 Men,men, jag får skylla mig sjäälv allt! Åh vilket underbart väder det vart idag da, helt sjukt :) Strålande sol och helt klarblå himmel heeela dagen, riktigt jävla skönt! Nu känns det att det är vår, speciellt vårvädret, och när alla tar fram mer lättklädda kläder och mopeder osv, och usch va härligt det är! Snart sommar! :D
Jaha, eftersom jag inte sett kamilla på flera veckor, s drog jag ur tummen ur röva idag och tog mammas hojj och cyklade dit och hälsade på. Tog en liten promenad och snackade och hade det trevligt :) ja, eftersom klockan nu går så jävla fort, så vart det en snabbvända vid Kamilla, sen cyklade jag hem igen, gick ut med ellen, gav djuren mat och sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte ner till vansbro och lånade niklas bil och övningskörde runt lite gran, skit roligt! Nej fyfan va klockan går fort, säger jag bara! Var ju föfan en timme sen jag sa första gången att nu ska jag gå och lägga mig, men fastnade vid den här förbannade datorn, nej, nu godnatt!

STOPPA KLOCKAN! STOPPA KLOCKAN! 
niklas klocka som har fastnat på 10.00 brukar jag önska att fungerar när jag vill stanna tiden, eller när jag önskar klockan var liiiite mindre än vad den jämt är!


gogogoalealealee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0