pluggpluggplugg.......

pluggpluggpluggplugg.. vart tar det stopp egentligen? Förstår inte att man kan va så dum att spara allt till sist! men det har jag gjort, och här sitter jag med hur mycket som helst, fast jag och marie har blivit duktiga nu faktiskt, vi har tagt tag i det hela och pluggar då på raster och då vi har tid, och gör det vi ska! Skolan och pluggeriet tar verkligen kål på mig, fyfan va tråkigt det är att plugga, men nu är det som det är och nu måste jag göra det! Den tanken har jag just nu, och det är riktigt gött att få kryssa för alla grejer man gjort och ser att det minskar. Men det finns massa saker kvar innan det är helt slut. Vill bara ha sommarloov nu, och på tal om det så är det mitt sista skol sommarlov denna sommar, sen är jag färdig i skolan, och gå skola vidare det ska jag absolut inte göra, så ja, nu gäller det att plugga och försöka få nå vettiga betyg!

Nej, nu ska jag och min stjärtnisse gå upp och lägga oss,  gooodnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0