aprilapril din dumma sill, jag kan lura dig vart du vill...

kan man växa fast i en soffa? isåfall tror jag att jag har gjort det.
Min lilla älskling mådde inge bra inatt, så denna gång var det han som satt mesta delen av natten på toaletten, stackarn, så vi har sovit nere på soffan inatt på varsin sida, inte så värst bekvämt, men vad gör man inte?! :) men nu är det över och förbi, så nu har febern kommit till han ist, lilla pysen! :/ 
ja, och här sitter/ligger vi än.. Rätt skönt att bara ta det lugnt, sappa framför tv och bara slöa igenom alla 90 kanaler och vila, men ändå så tråkigt.. Hoppas du blir bra snart min kära älskling ♥

Körde förresten pappas bil igår med automat, gick rätt okej, men fan så ovant. och påtal om det så ska jag ringa trafiktomas imorgon och fixa intensivkurser osv, för nu lär jag rycka upp mig, för •JAG SKA HA KÖRKORT I MAJ! •

Det är ju faktiskt den första april idag, så idag får man ju luras, själv har jag inte blivit lurad eller lurat någon. har ni? :D

Ett liv utan dig är inget liv alls, du är det bästa jag vet och jag älskar verkligen dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0