Jag lever min dröm..

Janej, varför inte spara att blogga förens det är natt för? Varför inte göra det lite till som tätt? Ja, det kan man ju undra, har så fruktansvärt jävla mycke plugg att göra så det är helt sjukt. Hela denna vecka har gått åt till att först vara i skolan, sen direkt till vansbro på trafikskola, slutar ungefär 6,7 beroende på när vi började och hur länge vi hållt på. sen ska man hem, och då har man skolplugg, plus att man ska försöka hinna plugga lite körkorts teori och läsa i boken, och sen försöka klämma in att övningsköra, helst med pappa, och ja han är ju i norge och jobbar från måndag till torsdag, så det bir som det blir, men det går kanon bra! Ska iallafall köra lite gran imorgon i malung med pappa efter skolan, och sen köra med tomas på måndag! :)

tack gode gud för att det håller på att ordnar upp sig!

det känns bättre än någonsin nu! Allting faller på plats och blir som jag tänkt mig, och saker som funnits runt om i huvudet och stört har jag suddat ut. Jag lever som i en dröm känns det som, och det bästa av allt är att jag har min älskade niklas och mina fina underbara vänner och min kära familj+djur!
Här är jag, jag lever i en fantastigt dröm som är sann!
 
Det är som det är, och det kommer inte blisom förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0