26 april! Det rullar på bra nu! :)

Hallå där! Ja, här sitter jag och i sängen ligger min bubbis och sover som ska upp tidigt och jobba imorgon!
Ja, vi har nyss sett på Bröderna Lejonhjärta och jag har läst igenom lite sammhälls grej till imorgon, och sen helt plötsligt vart jag sugen på att sätta mig här och kika runt och va lite nyfiken, och skriva av mig lite gran!
Kan ju berätta att Lördags kvällen vart en väldigt trevlig kväll! God mat, och bra sällskap!
I söndags, hmm, vafan gjorde vi då? Ja just ja, jag låg i sängen från de att jag vaknade till jag skulle gå och lägga mig och sova igen, förutom då typ två timmar när vi skulle duscha och sen när vi gick ner och gjorde Thaikyckling gryta! Ja, jag älskar verkligen när sommaren kryper inpå, speciellt när insekter kommer in, och är där jag ska vara, och inte var den nå liten heller, typ 3 cm lång spindel ligger i badkaret när jag ska kliva in i duschen! Nej fyfan, tacka vet jag vintern när insekter och skit inte finns framme! MEn sommaren är fan bra den med, hade vart bättre om allt jäkla smått, insetker äckliga djur osv inte fanns!
Men men, jag fick lite plugg gjort igår iaf! Kändes skönt! Vart en rätt tidig kväll, hade nämligen körlektion med Kenneth idag, (han från trafikskolan). Gick rätt bra fkt! och ja, sen tog jag nio bussen till skolan, hade lektion vid halv elva, sen sammhäll i typ en halvtimme, skapligt surt att vi precis missa halv två tåget! Men ja, vi tog nästa buss och gick till trafik skolan på teorikurs jag och marie! det känns bra, det rullar framåt nu!

nej, nu har jag suttit och knappat färdigt på de här jävla tangentbordet, nu ska jag krya ner vid bubbis! Godnatt! :)
 

GRATTIS KAMILLA PÅ 16 ÅRS DAGEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0