Dagisgymnasie kommer nu!

Godkväll! Nu har vi käkat pizza, och sett på Pettson och Findus och ätit lite chips. Och nu sover Tovis sin skönhetsdröm!

Kollade precis facebook, och såg en bild där en massa folk slutade nian, och ska börja gymnasiet. Helt jävla sjukt! Dom är så smååå. Eller så är det jag som börjar bli gammal. Men det är så sjukt. Så där små var väl inte vi när vi gick ut nian? För mig är det som om dom ska börja sjuan eller nått, absolut inte gymnasiet! :O Shit alltså! Det går inte in i huvudet, och passar absolut inte att dom ska börja gymnasiet. Åh, haha. Wellwell, tur man går ut om ett år, slippa skämmas lite iaf! :D haha nej va dum jag är. Men det är faktiskt sant på en del sätt. Eller så tänker jag dumt. Men som jag skrev tidigare så går tiden så fruktansvärt fort! Jag kan själv inte fatta att jag går sista året i skolan. Skulle hellre kunna säga att jag börjar gymnasiet, än att gå ur snart. Men ja, det är jag som är för gammal för allt :D haha nej. nu för det vara bra! Ta det inte personligt om någon läser detta! Det är bara det att... tiden går för fort!

Just nu sitter Niklas, tias och Per bänkade framför tvspelet som niklas nyligen köpt! Själv är han helt förälskad i det, och gör ingenting annat än att spela, så där kommer dom säkert sitta resten av den här kvällen, eller iaf ett bra tag till. Själv ska jag gå upp och lägga mig breve Tova som sover i våran säng. Ska upp tidigt imorgon. Niklas ska till Karlskoga och hjälpa Jonas att flytta hem, och jag och Tova ska hem till mamma och tillbringa dagen där! Senare kommer Niklas. och ja, säkerligen släkten! :) Trevligt! Ska krama om min älskade katt som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0