fjärde skoldagen! Marsvins ungar? jatack :)

jaha, fjärde skoldagen rullar på! Det är ingen höjdare att behöva vara här uppe i sälen, och bussresorna tar kål på mig. Men ja, det är mitt val, så jag får stå mitt kast. Och det är verkligen fruktansvärt skönt att komma hem! :)

Idag har jag fått en väldigt god nyhet! Väldigt bra! Kan dock inte berätta vad, ni får vara nyfikna ett tag :)

Och min andra sak jag är glad över, är att eftersom jag inte bor här, utan bor hemma, så kan ju jag skaffa nå djur, typ marsvin, som jag sa tidigare att jag ville ha. Och det ska jag nog göra, en hona och en hane! Dom är ju så fruktansävrt goa. Ropar på en såfort man kommer hem, ropar när dom vill ha sällskap/mat osv, jag älskar dom! Men jag måste bara ha ett godkänt ja från min kära man, som inte är så intresserad av mitt förslag. Men man kan faktiskt ha både fiskar och marsvin, SÅDETSÅ! Tönt!

Idag ska jag och plugga på trafikskolan :) Sen hem tvätta, städa och plugga.



Igår åkte jag hem till mamma och tova efter skolan. åt lite mat och låg och sov med bosse uppe i tovas säng. Hade förbannat ont i huvudet även igår, som dagen innan. Sen åkte jag och mamma till vansbro och va in på en skoaffär och sen konsum. Och eftersom båda vi hade ont i huvudet, så tog vi en lång promenad, så att huvudverken skulle försvinna, men icke, det gjorde den inte.
Vi mötte en kompis till mamma, med hennes golden hund. Så söt hund, tio år och var hur pigg och leksugen som helst. och skulle ha bandet under armen, om man ändrade så bandet inte var under armen, så fixa han till det själv så det vart under armen, haha så söt! och ellen satt helt tyst med ryggen vänd mot oss, helt knäpp. Haha, men ändå så snäll och go, och gör aldrig nått. Men att vara med andra hundar gillar hon inte, bara roffe och tussi, annars vill hon bara vara med folk och vara med överallt. Goding!
Nej för mkt hundprat här!

Nu ska jag se om jag kan plugga nått, sen har vi mat snart!

Hajdo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0