Redan september? :O

Oj, shit. September imorgon? Fan, jag hänger inte med riktigt. Fan va fort det går. Och längre och längre in i Hösten går vi, och det är fruktansvärt mysigt måste jag säga. Varma stickade koftor och mysiga jackor, och sen det bästa. Man måste ju ta fram duntäcket nu. och det har jag längtat efter ett bra tag. Att få krypa ner i ett stort fluffigt duntäcke när det är kallt. åh så mysigt!
Och i september, så fyller ju Tova år. Hm, vad blir hon? 7 år, kan det stämma tro? Ja, det gör det nog. åh, jag minns som om det vore förra veckan när hon var liten och jag matade henne och vi bara busade och kladdade med maten, haha =)

ja, och till slut så vart allt av checkat på min schema för den här dagen med! Och en sak till jag inte berättat om.
Var med mamma till optikern idag, och ja, ett par läsglasögon blev det till henne den här gången. Och snygga glasögon fick hon tag på också. Svarta med grönt inuti, äsch, dålig på att förklara. Även jag fick fynda idag med. Två mascaror på zooms för bara 130kr, haha gött! Och en storstor mörkgrå halsduk från kollektion, skit mysig. Kan ha den som en mössa samtidigt som halsduk, hur skönt som helst.

Nu har Niklas slutat jobba för den här dagen, så vi tog oss en kvällsmacka och varmt te och nu ska jag krypa i sängen och hoppas att jag inte är värre i halsen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0