Regnregnregn. Boringboringboring. nicke sicksicksick! :(

Hallå mina vänner! Hur är det? Tråkigt väder va?! Usch. Men jag tog sofies cykel ner till konsum iaf, för att handla saker till min lilla plutt som ligger uppe i sängen och är sjuk. Stackarn har luggit där sen i lördags natt, eller typ söndags morse vid fem, var ner hit en liten vända igår, annars är han bara uppe och ligger, gullfis'n! Hoppas du blir bra snart!
Ja, idag är det förbaskat dåligt väder, och vet ni vad? det gör mig inte ett dugg, för jag har nämligen fått tag på säsong 6 med one tree hill som jag ska ligga och kolla på hela kvällen! :D hur underbart som helst!

Imorse när niklas vaknade var han sugen på pommes och korv, (kanske inte den bästa att äta när man har spytt osv, men man ska ändå äta det man är sugen på efter att ha spytt) så jag trodde han skulle bli bättre eftersom han var sugen på mat, men icke, febern går upp och ner, varmt som en kamin.

Nu ska jag gå upp och lägga mig brevid han och mysa! Sen vid 18.00 får jag säsong 6! SNACKA OM ATT VA GLAD ÖVER DET! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0