Rethosta dag!

Ja, det 'r precis vad jag haft idag! Började n'r jag satt mig på bussen till Malung, och den höll igång hela vägen till Malung utan ett enda stopp! Härligt!

Skolfoto idag! AWSOME! 80 tals tema. Och sjukt snyggt fkt. Fast tre stycken klädde inte ut sig, men vi som gjorde det fick till det bra! Fick dock inte se ett enda kort, varken på enskillt eller gruppfoto, vilket var lite tråkigt. Men men, det lär väl ändå komma om tre veckor, så jag får hålla mig.
Min designer var min vän kamilla, och hon fick till det rkt bra! Ni ska få se lite bilder sen, men nu har jag en massa annat att göra.

  • Hämta saker hemma vid Niklas mamma
  • Hosta lite
  • tvätta
  • Hosta lite mer
  • se lite på sanna när hon spelar fotboll från mitt fönster,
  • sen kommer det bilder :)
  • och sen ska jag sätta mig i soffan och se på fångarna på fortet och hosta lite mer :)
  • och sist, men viktigast! Träna, (fast det är inte bra att träna, men det skiter jag fkt i just nu, för nu jävlar skas det rullas bort fläsk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0