Trevlig dag! :)

Nu har jag äntligen klar med mina kläder inför imorgon, sådär dagen innan som vanligt. Men tack vare kamilla :)
Ni ska allt få se imorgon, det är skitsnyggt! Hoppas bara jag får till det med håret också. Ja, ni ska allt få se imorgon, kan ju iallafall säga att det flesta jag ska ha på mig är rosa, haha.

Dagen idag har gått fruktansvärt fort, men väldigt bra!

vaknade av att det lät som det rann vatten i elementet, trött som jag var gick jag upp, gjorde mig lite halvklar, hann dock inte sminka mig, vilket jag tänkte göra på bussen, men nej, jag hade då glömt min sminkväska. Men Snälla Marie tog med sig lite som jag fick låna! :) skoldagen bestod av... typ ingenting. Skrev bara en text på ett A4 papper på datorn, sen hade jag inget att göra. Segt. Sen åkte jag hem till mamma och Tova, åt lite mat, sen åkte vi till vansbro, och handlade smink och leggins till mig, och även lite gran på Konsum. sen följde Tova med mig hem medans mamma var på sista kantarellkursen med Ellen. Skulle ha simmat med Kamilla, men hon låg och sov och jag var med Tova, så vi skjuter upp det nån dag. Men vi fick besök av henne iallafall, för hon var vid sin boy. Så hon valde kläder till mig som jag tyckte var perfekt för morgon dagen! Lite halvfult, men ändå snyggt :D Tack och tack! Lite snack och maxiyatzy vart det också!
och sen gick hon, så då passade jag på att utnyttjade tv rummet med lite träning framför slutet av fongarna på fortet, sen en ducsh och städning/diskning :)
Nu är äntligen älskling hemma, sjukt tråkigt och leskigt att vara själv på kvällarna :P
Nu ska jag snart gå upp och sova :)


Idag börjar jag tränings schemat! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0