boooooring!

Hejhopp!

Igår åkte jag hem till mamma och Tova vid ett tiden. Åt lite lax och potatis, och jag åt tom också lax, eller ja lite gran, brukar inte göra det, men det var helt okej. Sen fikade vi på mammas goda morotkakscupcakes, skit gottt! Sen var jag och tova iväg till gullängen och kollade på Sannas fotbolls match, men tova tyckte det var tråkigt så vi åkte hem igen. och då åt vi igen, haha Natchos eller hur det stavas, typ som tacos, men man har chips full tallriken sen köttfärs och allt man har på, skit gott! :)) 
Sen diskaja och fixade till mamma eftersom stackarn har brutit lidbandet i tmmen, och såklart höger hand, så ja, hon är helt handikappad. Och en massa mys med min älskade katt vart det med. Fattar inte att man kan ha en sån god katt, helt sjukt fkt. Aldrig dum, rivs eller så, bara gullsjuk jämt och kurrar, och ibland så är han så gullsjuk så han dreglar, haha min lilla goakatt! Han är det bästa jag vet, absolut bästa!
Sen skjutsa mamma hem mig, och när jag kom hem hade niklas tent en eld i kaminen, så då var det äntligen varmt i hela huset förutom ett rum uppe, elementet funkar inte där. :/ och så hade han tänt ljus och myst till det, så jag kunde inte va så arg på han mer, haha. Men du vet att du är lite dum iaf, men jag älskar dig iaf! :))) <3

iallafall, just nu sitter vi i skolan, helt meningslös dag dock, inte gjort ett skit, bara skrivit av det vi skrivit på ett papper och skrivit ut det.. Sen da? ja ingenting. Vafan, åka flera mil för det här, nejtack! Men nu ska vi snart hem iaf, om 50 minuter :) Så jag kliver av i äppelbo, och käkar lite gran, och sen åker jag och mamma ner till vansbro och jag åker hem och hämtar badkläder och hon åker på kantarellkurs med ellen. Duktiga ellen som kan leta upp kantareller nu helt själv i skogen :) dutti vovve.
Blir en simmtur med kamilla idag, sen umgås lite efteråt och hon ska få hjälpa mig med mitt klädesplagg för imorgon då det är skolfoto och 80tals tema! :)


Ja,  som ni ser så skriver jag ofta om mina vardagar, och det kommer jag faktiskt fortsätta med, jag är ingen sen som skriver om mode och sånt, utan jag skriver om allt annat roligt från himmel och jord, och är ni intreserade av det så får ni läsa, annars skit i det! haha. Jag tycker det bara är roligt att skriva av mig och sen få läsa det här sen när jag bli större, och jag lovar er, jag kommer sitta och asgarva hur jag skriver och om vad, men det är jag och min humör :)

tack och hej!
En fin bild på mig och lotta för avsluta detta inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0