10 februari

ja och här har jag varken haft lust tid eller ork att skriva i! Rätt skönt fkt! Men nu ska jag nog uppdatera mig lite känner jag.
Ja, vi börjar såhär, i fredags åkte jag hem. Tog mig en hel ledig helg, tsm med världens bästa pojk. Åkte i väg till morfars stuga gjorde lite mat och bara va och myste  ♥  I lördag var vi med tärry och erik och beställde hem lite mat och kollade på tv och bara va då med, väldigt trevligt och mysigt! :) I söndags var det lugnt, gjorde absolut ingenting tror jag, bara tog det lugnt :) Igår, (måndag) gjorde vi lite amt jag och älskling, och bjöd pappa robin och emma, mmuums Kycklingtai gryta! :) Ja med andra ord tackar och bockar jag för en sjukt bra och mysig helg! :)

Klockan är snart 01.00 och jag ska väl snart så småning om gå och lägga mig och försöka åka och praktisera imorgon, får se hur det blir, har fått lite ont i halsen.  :S

Ja, jag har inte så mycket att säga såm vanligt, men jag ska försöka piffa till bloggen och skriva lite mer roligare och lägga upp lite mer bilder hade jag tänkt, kommer inom kort :)

En stor puss på älskling, för att han är den bästa! ♥

21 februari-jag och min kära älskling har då tillbringat ett år tillsammans! Bästa tiden som jag varit med om! Jag älskar verkligen dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0