11 februari. Miiidnatt roder tyster här i huset

jaha, jag var hemma idag, kroppen hängde inte med och huvudet dunkade, så jag var hemma. Hoppade i duschen och sen satt jag mig och försökte plugga, men det gick inge bra. Men ett försök vart det iallafall. Ska försöka göra lite mer snart någon dag, men har inte riktigt tid med det när man ska behöva jobba hela jävla dagen, skit praktik! 15.00-23.00 hinner bara kliva upp, äta göra sig klar och åka! Åh, less på det hära nu! På fredag ska jag hem vilket som iaf!
klagklagklaging :)

Ja, nått annat som har hänt? Ja, marie skrämde nyss upp simon, haha. Hon hade sminkat sig och ställt sig utanför dörren vid balkongen och sen sa vi att han skulle hämta en dricka till lotta i snön som vi ställer där ute där marie stod, så ha gick dit och sen såg han hon, och typ fastna blicken och förstod inte alls var det var, han trodde det var en tjuv haha! Skit kul!

nej nu ska jag nog gå och försöka lägga mig och sova så att det blir torsdag och jag får tänka, JA IMORGON ÄR DER FREDAAAG! :D för då sticker jag hem till mitt underbara hem och min älskade! Åh vad jag längtar! :)

ja, nej nu ska jag lä'gga mig och knoppa så jag orkar med den dära förbannade praktiken som börjar tre till elva, jaja. Godnatt :)

Min älskling har ett hjärta av guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0