1,2 ferbruari

ja hej igen, nu har jag kommit fram iallafall, eller jag har vart här ett tag, men nu ska jag lägga mig snart så tänkta skriva ett litet inlägg, och lägga in bilderna sen brölloppet, MEN hittar inte min sladd, fan! Men jag lovar, bilderna kommer i helgen, sjukt fina bilder, fast, inte tagen med bästa kameran utan min och mammas mobil kamera, men man ser ju vad det är! Men som sagt bilderna kommer i helgen när jag kommer hem! :)
ja, jag börjar åtta imorgon, jag och marie så vi ska krypa ner nu och få oss våra skönhetssömn tills den dära förbannade klockan ringer imorgon bitti. Nej, nu ska jag lägga mig så det blir tisdag snart, så det känns närmare helg, för det längtar jag till! :) godnatt!

Du betyder så fruktansvärt jävla mycket för mig så du vet inte. Jag förstår inte att man kan bli så jävla besatt av en människa så som jag är. Du är helt underbar, allting med dig är så underbart, allting! Spelar ingen roll vart man än är, eller vad vi än gör så är alltid du där och gör mig till världens lyckligaste person. Du är det bästa som har hänt mig, du gör mig så himla glad och lycklig, du är helt klart bäst! Jag älskar dig min finaste, underbaraste pojk, Niklas Eriksson! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0