14 februari - Alla hjärtans dag!

14 Februari



Glad alla hjärtans dag mina vänner :)



Fast att denna dag har typ gått, det är snart mörkt, snart kväll, sen läggdags, ja iallafall, tog vi en lång sov morgon och har nästan alldeles nyss ätit frukost. Det var en stor mäktig frukost, med ägg, rostat, kaffe, yoghurt-puffar, och juice, åh så mätt man vart.
Ska snart hoppa in i ducshen och bli lite ren, sen åker vi till Äppelbo och får lite god söndags mat! :) Baconinlindad fläskfileé, mumma! :D Ska först hyra med oss några filmer från vansbro som vi ska sätta och och mysa i soffan och se på :)
eftersom vi firar ett år jag och baby nästa söndag (den 21 februari) så firar vi inte denna dag så hårt utan tar det då vi firar ett år :)
21 februari. jag och min kära prins firar ett år :)



ha en trevlig alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ni verkar då ha haft en mysig alla hjärtans dag ändå. :) SJUKT SÖT PÅ KORTET

2010-02-15 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0