18 december

"varför klaga om livet är som en saga" som en i köket på experium säger, och ja jag håller faktiskt med! Jag har helt fantastiskt underbara vänner, jag har bästa mamma, pappa, mormor och morfar och syskon, och jag har verkligen världens bästa pojkvän. Ibland får jag nästan nypa mig själv i armen för att verklingen inse att det är ingen dröm, det är verklighet. Så varför klaga egentligen? Ja, det finns väldigt mycket jag klagar över, det vet jag. men varför gör jag det egentligen? jag har ju det kanon bra! fast vissa stunder får man faktiskt klaga, iallafall när man vart här uppe i sälen, hehe! Jag njuter av livet med andra ord, och jag är väldigt tacksam för dom bra människor jag har kring om mig! Tack för att ni finns där kring om mig! :)

Ja, dagen har gått rätt okej. men nu vill jag faktiskt hem, jag hat tröttnat på det här!
Jaja, vi ska iallafall se en film på tv nu 21.00 sen blir det nopg att hoppa i säng rätt så tidigt, och då menar jag inte vid ett som alla andra nätter, haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0