2 februari, 22:55, godnatt!

hej idag igen!
Dagen har varit rolig, rätt så snabb och rätt okej. Har fått skrattat en hel del vilket gör att tiden går lite fortare, vilket var ett stor plus! (Y) Ja, annars så när vi kom hem hit tillbaka till lägenheten har tiden gårr så fruktansvärt trögt so usch! trodde klockan var typ tolv på natten, men visade sig att den bara var halv tio? haha. Ja, så jag och lotta satt på oss kläder och gick ut och åkte lite bobb och fördrivde tiden, och jag lovar bilder kommer på det med! Jävla skit att jag glömde sladden hemma! Så eftersom vi är i vinterlandet sälen, så var vi så frusna när vi kom in, så vi fyllde upp ett bad och drog med oss sofie och satt där och badade vi tre, haha! Ja tur man kan fördriva tiden på nånting iaf :D
Ögonen börjar säga ifrån, så jag ska ta och borsta mina gaddar och sen krypa ner och krama om niklas kudde som jag har snott med mig!

jag älskar verkligen dig, jag vill dela hela mitt liv med dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0