24 februari och dagarna som varit

OOOPS OOOOOOPS! Dålig uppdatering, jag vet SORRY!
Men fan, jag ha haft fullt upp, och då jag inte ha haft fullt upp så har jag bara njutit av att få vara hemma och slippa åka till Sälen!

21 Februai! Jag och min fina pojk gick till selins och tog varsin, "black and whit" och bara njöt av godhet! MUMS!
Sedan hyrde vi film och åkte hem och bara va och myste. Inge märkvärdigt alls, vi ville bara ta det lugnt och va själva och bara va! Så det var en bra dag! :)


Åh ja, tro mig, det va det godaste jag ätit på väldigtväldigt läääänge!

Ja imåndags började vi skola, så dagarna har gått på som vanligt dom här tre dagarna.
Igår var jag upp till hunflen med Per, (niklas bror) var riktigt roligt, men idag har man världens träningsverk i vaderna, plus att jag sofie och julia var på gymmet idag som jag inte vart på typ 40 år, så jag har nog lite mer träningsverk imorgon. Men det var väldigt skönt! Stod på min favorit i 30 min och högt tempo, GO MIG LIXOM! Nu kör vi igång igen, stolt! :D





Tack och hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0