flirting with forty

Filmen var riktigt bra! Flirting with forty. Men nu efter att ha degat i soffan känns det som att ögonlocken väger 5kg och jag orkar nog inte hålla dom uppe nå mer snart om inte det händer nå roligare än det här.
Jag tror jag ska lägga mig i sängen och läsa min underbara vecko revy tidning som ligger i väskan och inte har blivit läst. Men ska nog kanske vänta till marie och lotta kommer hem, och jag hoppas dom kommer snart :O  jaha, vad gör jag nu? känner att jag behöver skratta, riktigt mycket. känns som det var länge sen nu. var igår senast, men men :D ett skratt för länger livet :D
Jaja, praktik imorgon med, så ska göra mig klar och hoppa i sängsing :D

jaja, godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0