1 januari 2010

jaha, då var det 2010 da! huvudverk, och hungrig! Snart ska jag och älskling köka pizza med norrlänningarna (som har vart här vid niklas sen i onsdags) sen madde och dennis, mumms! Ikväll åker jag nog hem för att bosätta mig hemma hela helgen, eftersom mamma tova och leif åker till stockholm imorgon bitti på "world on ice" tror jag dom skulle på :P

sista kvällen på året, alltså den 31 december 2009 hände detta!

jag, niklas, dennis, madde norrlänningarna, tias baller och jonas, vi gjorde iordning lite mat, tre rätters som jag har sagt.
Förrätt: Mini piroger
Huvudrätt: Baconinlindad fläskfileé med potatis i ugnen.
Efterrätt: Kladdkaka och cheaskake med grädde.

Det var väldigt trevligt och bra ändå tills halv tolv typ. vi hoppar över en halvtimme. vid tolv, gick vi ut, baller tände våra raketer och vi stod och såg på, väldigt fint. Hann dock inte ta kort eftersom jag har en fruktansvärt dålig mobil kamera som är seg. Och lillpelle tände sina fina ljusballonger? eller vad man ska kalla det, flyger upp i luften när man tänder på den iaf, haha.
ja, sen gick vi in och la oss, rolig nyår? nej!
men men, jag tycker om dig lika mycke för de iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0