12 Januari

ja, som ni märker så var det ett tag sen jag skrev, och jag skylle det på att skolan börjat! Den tar verkligen krafter av mig, helt slut igår när jag kom hem. Men det var ju iaf härligt att vi slutade halv tre istället för kvart över tre. men fick ju ändå vänta på bussen som går vid halv fyra. och medans vi väntade så var jag sofie och lotta ner på fiket och fikade och hade det trevligt! Sen gick bussen hem! Ja, som vanligt så satt jag väl och kikade efter några älgar och drömde mig bort, och rätt som det var ringde mamma och sa att mellan yttermalung och äppelbo så hade dom varnat på radion at det är två älgar springande på vägen, och ja visst var de det! ;D

Just nu sitter vi här på hr och ska strax gå till ishallen och åka skridskor, för att vi har jumpa, burr va kallt, tur jag täckbyxor vantar mössa och sånt med mig! :)
Förresten, i morse var det värsta safaribussresan tror jag! Såg fyra älgar på bara 4 mil, haha och på två olika ställen, haha! Jaja, nej plikter kallar, ja måste kila!

Hoppas att du klarar provet kära älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0