16 januari

Åh vilken dag! Stressig och halv dålig, jag hoppas den blir bättre, det ser så ut iaf :)
Vaknade av att jag nö grinade, helt blöt av tårar som hade runnit ner för kinden och en stor pöl på niklas bröst eftersom jag typ halv låg på han. Han vart helt förskräckt och frågade hastigt vad det var, och jag förstod inte varför jag var blöt förens jag kom tänkte lite till, och hade drömt om min farmor, att hon hade dött av en sjukdom som helst plötsligt bara kom i henne. och den sjukdommen hette nått på accne? så jag förstår inte rkt, men otäckt var det! och fast jag vaknade så förstod jag inte att det var en dröm så jag låg kvar och grinade, haha.
Ja sen gick vi upp åt korv i bröd åkte till äppelbo, hem till mormor där alla andra var och åt lite mat, sen åkte vi tillbaka hit och nu så sitter vi här vid varsin datorn och nördar oss och tar en kopp kaffe, och letar vad som händer idag :) nå förslag på de? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0