17 januari

ja, skolan var det,, pigg? Nej inte ett dugg, jag vill hem och sova och äta en godare mat än den som vi ska få, "frukost korv" vad fan är det för jälva mat och vad för jävla korv? åh blir arg på denna äckliga mat!
Jaja, jag råkade försova mig imorse, och det var med flit kan jag erkänna, har bara sovit högs tre timmar inatt, så det var jag värd tyckte jag :D  Idag blir det en tidig kväll, ja jag vet jag säger så ofta, man idag måste jag det. usch så trött..

Ja, annars gruvar jag mig inför sälen , och vill verkligen inte dit och praktisera!! Jag vill inte gå i skola längre, jag vill ha ett lika bra jobb som mamma! Kan någon ge mig ett sånt? (A) :)

Jag älskar dig pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0