20 januari

hej och hå onsdag idag, och den innebär ju att andra avenyn börjar idag som jag verkligen längtat efter! Ja, annars sitter jag här och har nyss vart på napoli och ätit en kycklingrulle med mina kära vänner, och sen är jag avensjuk på emma som åker till Grancanaria idag, jag vill ochså åka utomland till ett varmt ställe, har fått nog av detta faktiskt! Men 'ändå inte, för jag vill ju åka slalom, vilket jag hoppas blir snart! :) Hunflen öppnar i helgen iallafall, men bara halva backen, lite halvtråkigt, men man lär nog åka dit och åka slalom och bobb (Y) :D Ja, annars så går dagarna rätt fort vilket jag inte tycker om för det närmar sig praktiken i sälen, vilket jag inte tycker om! :(
11 Månader imorgon med älskling! Snart ett år, gud va fort det går! Och det har verkligen varit bästa tiden i hela mitt liv! :) jag älskar dig älskling.-

Idag blir det ännu en slö dag tror jag, trött och helt slut! vaknade imorse av att niklas flög upp ur sängen och stack iväg och jobbade med sin mamma, och sen dess har jag varit vaken och somna inte förens vid två inatt så idag blir det lugnt. Kanske tärry är ledig och kan komma och hälsa på, det skulle va trevligt! :)
Nej nu ska vi iväg på naturkunskap, sen hem :) ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0