30 januari, bröllop dags!

ja, blogg.se har vart cp för mig i några dagar, så just nu när det funkar skapligt, så ska jag skriva någon liten rad innan jag åker! :)
Gårdagen var helt underbar, njöt av varje minut fram att komma in i äppelbo, och jag njuter än idag! Njuter att få vara hemma med nära och kära!  ♥  tacos, med alla här hemma, hjärtat och mormor och morfar, trevlans :) Sen vart den en slapp tv tittande kväll med mys! Åh så skönt det var att få komma hem lär jag säga!
Nu har jag väldigt bråttom, för om vi ska på bröllop, och vi lär åka nu, det börjar tre, och sists måste man inte vara jämt och ständigt som vi är! humhum.. Ja, det blirnog det enda inlägget för denna dag, för det blir nog en lång dag, och rolig hoppas jag! :)
nej nu väntar dom på mig, hejss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0