7 januari lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? nja, inget speciellt tror jag
2. Höll du några av dina nyårslöften? Inget jag ändå håller, utan vill jag ändra på nått gör jag de då
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? kanske inte vän just nu, men barndomsvän :)
4. Dog någon som stod dig riktigt nära? Nej!
5. Vilka länder besökte du? Inga
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? tjejerna, som engång höll ihop
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21 februari ♥
8. Vad var din största framgång 2009? jadu?
9. Största misstaget? vet inte 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förkyld
11. Bästa köpet? haha jadu, nå kläder kanske. Min bärbara dator fick jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, och en massa skit
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min kära pojkvän
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? red shakura-take my home tonight
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Va med dom bästa
17. Vad önskar du att du gjort mindre? veet inte
18. Favorittidning? vecko revyn
19. Favoritprogram på TV? haha finns för många
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej, bara folk man inte gillar
21. Bästa boken du läste i år? har nog inte läst någon
22. Största musikaliska upptäckten? ?
23. Något du önskade dig och fick? bärbar dator och pengar
24. Något du önskade dig men inte fick? jadu, finns nog lite saker bara jag funderar haha
25. Årets bästa film? The haounting, och en hel del mera :D
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var hemma och hade det trevligt med familj/släkt och kära pojkvän
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej det bästa var att jag fick spendera det med niklas
28. Vad fick dig att må bra?  vänner familj och min underbara niklas
29. Kommer du ha några nyårslöften iår? nepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0