8 januari - the chicken was okey today! ;D

hej och hå i det kalla vädret! :)

Eftersom jag och niklas inte gör mycke alls på dagarna, så tänkte vi att denna dag inte skulle bli så tråkig som alla andra, så vi gjorde iordning lite mat och bjö dit mormor och morfar! Det fick bli en vanlig middag, så det var Kyckling och ris, men inte vilket kyckling som helst, utan våran specialar kyckling och våran egna goda kyckling sås som vi gör själva, ja plus curry sås såklart ojojoj vad gott det vart!
Dukade lite fint med sakrerna jag fick av farmor och farfar i julklapp
dukar av tyg, röda tallrikar, nå lite halvfula bestick, och en stor skål (som vi hade riset i) :)ja, det var riktigt tjusigt och trevligt! Tycker ni? =)


            
  

En av de två uppdukningarna

 
  

  Muuums :)
  


Hela bordet! Tova hade skrivit namn lappar och lagt på tallrikarna där var och en skulle sitta :) 
  
   
                         Min söta mamii


  
  Min söta syster 

  

 Sist men inte minst, min baby som inte är sugen
  på att va med på kort utan sugen på maten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0