14 januari

ja, dagen började med att vi fick tvär bromsa för en älg, förstår inte vad det är för fel! Älgveckan eller? Usch, börjar bli lite otäckt att alltid se dom högst 30 meter från vägen! Jaja nog om älgar =)

Ja annars da? Ja dagen blev kort för mig och sofie iallafall, vi tog halv två tåget hem, för att hinna med allt som ska göras innan vi ska till vansbro vid 5 på skolmäss, (ja inte för att jag har så mycket att göra innan jag ska dit) :)  Skolmässa? Ja, ni vet väl vad det är?! När man visar upp sin linje, och berättar om den t.ex varför det är bra att gå Hotel och Restaurang (som vi nu gör) inför folk som ska börja gymnasiet. Va med på det förra året ochså, inte det roligaste som finns, men har ändå inget speciellt att göra, mesta dels gör jag det bara för att vi får en ledig dag sen för att vi var med och ställde upp, och det är ju rätt gött! Har egentligen massa lediga dagar, eftersom vi vart i skolan fast vi inte skulle ha behövt vart där, och sen alla mässor osv, så det är ju bra! :) Det hjälper att vara hjälpsam  :)

Nej nu ska jag duscha, och äta sen åker jag till vansbro på mässa, sen film-mys med bubbis!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0