25 december - APU sälen! bläää...

ojojoj här var det några dagar sen jag skrev ett inlägg! Jag har haft fullt upp, med både vara hemma och umgås med mamma tova och djuren, och framför allt min kära älskling! Eftersom jag nu i veckan ska tillbringa min tid i sälen och på praktik på Xperium.
Har varit dit och kikat läget och kollat runt lite gran så vi vet vart vi ska och vilka tider och dagar vi ska praktisera, jag fick såklart från imorgon (Tisdag till lördag,) Men på lördag ska jag på bröllop så vore bra om jag hann med pappa på hem vägen från han vart i gördalen och hämtat sin skoter (om han nu kan åka på fredag istället för torsdag, annnars tar vi bussen)
Schemat för nästa vecka har jag ingen aning om, men jag hoppas att det blir bra! Framför allt hoppas jag att jag kommer att ha roligt på praktiken för annars, ja annars vet jag inte vad jag gör!
Idag, eftersom vi alla börjar och praktisera imorgon, så var vi lediga idag och då tillbringade jag lotta marie sofie och julia vår tid på badhuset i Xperium där vi ska praktisera i veckorna framöver! 

Skit roligt, åkte rudskekana om och om igen, och samma en var det ja! Eftersom vi är praktikanter där så badar vi gratis, och åker skidor gratis ochså tror jag? och fick även gå in på en spa avdelning, med en massa olika bastu rum och olika temperatur på vattnet, kallaste var isbadet, 7 grader vamrt, usch usch usch så kallt! Haha!

Men nu är vi tillbaka till villan som jag sofie julia lotta marie och mickaela bor i, den som therese bodde i förut, fast den andra, den som ligger väg i väg och spegelvänt, så det blir nog bra! Rätt storn och jag och marie delar rum och har satt i hopp sängarna till en stor säng vilket känns skönt, för då har man någon att prata med om kvällarna :)  Har ätit lite mat och nu sitter vi deckade vid tv efter att ha sprungit runt flera mil på badhuset känns det som.
Nu snart ska vi se grannfejden och sen blir det väl hoppas att man kan sova! saknar babbby! :(
men jag har fyra underbara brudar här så det ska nog gå bra! :)

I fredags var jag och älsklingen med Madde och Dennis, gjorde lite tacos, umgicks och spelade spel och hade allmänt trevligt :)

I Lördags bestämde vi oss för att vara i äppelbo vid skidstugan och grilla korv och åka pulka, så det gjorde vi. Och mer folk kom det, och det var allmänt trevligt och roligt! Vi var även hem till Kristina och satt där och stre och spelade spel och drack lite smått :) tack för en bra, trevlig och rolig kväll! :)

söndagen bestod av absolut ingenting, myssöndag med film med min kära älskling och min kära pappa!

varför jag är här i sälen?
ja, för det första så ska vi praktisera, och våra underbara lärare valde att vi skulle vara i sälen, som jag verkligen älskar att vara och älskar att praktisera här, nej det var dagens skämt! Men ja vi är här för att vara här på praktik i fyra veckor på xperium. jag hoppas att jag får ta ledigt på lördag så jag kan åka hem på fredag och gå på bröllopet på lördag iallafall! Det som är synd är att sofie marie och lotta jobbar från 15.00-23.00 på dagarna och jag och julia jobbar 08.00-16.00 på dagarna, men vi får försöka ha det roligt vi. Men vi hinner inte träffa de andra nå mycke, hinner bara säga godnatt typ, haha! Så frågan är vad vi ska göra på dagarna?! Men vi ska nog hitta på något hoppas jag!

ja allt för mig denna gång! Ett rörigt litet ointressan inlägg, men det är så det just nu ligger till!

Jag saknar dig redan min kära älskling! Du är det bästa som finns!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0