26 januari

hej hå!

Första praktik dagen var rätt okej, men rätt så seg, långsam och ändå rätt okej! Mina fingrar avskyr diskmedel har jag kommit på, aldrig vart torrare förut. Känns som jag har ett sandpapper av nå slag på fingrarna, knogarna sprängs av blod som floder ut! och då jävlar är man torr! :O
Ja, det var iallafall skönt att jag och julia fick vara i samma kök, så man hade någon att gå till om det inte fanns nått att göra, haha. Ja annars så sitter vi här och har nyss ätit lite yogurt och ser på tv. vet dock inte vad vi ska göra, så vi började med att sätta oss här. Plugga skulle ju va en ide, men känner mig inte riktigt motiverad till det. Men jag måste, någon dag iallafall om det inte blir idag vill säga.
Jag känner att "hemlängtan" tränger på mer och mer. Men jag ska klara det! På fredag åker jag iallafall, för vi ska på bröllop, och min kära man ska med, så vi kanske skulle ha passat på att gifta oss vi med? ;)
Nej om tiden ändå kunde gå ännu fortare än va den redan gör, så vore det bra! vore bättre om jag fick åka hem och stanna där, och slippa vara här i sälen :(

Nej hemlängtar var det ja!
i miss my baby-boy :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0