8 januari

rätt som det var så vaknade jag till och flög upp och kollade vad klockan var, och den visade 09.30 så det var bara att få sova ut en halvtimme till tills niklas klocka ringde vid 10.00 för då var det bara att stiga upp. Dels för att han ska fixa med sin telefon med halebop och ringa osv och för att vi inte kan sova längra nå mer, sover bort varje dag det är inte bra! <idag är det min sista dag innan helg på mitt jul lov :( åh jag vill inte till skolan :( Men tur jag har mina underbara vänner iaf! :)
 
idag skiner solen och helblå himmel, så jag hade tänkt att spendera lite tid ute och få lite friskluft, men när jag kollade på temrometern så visade den -30 grader, härligt! Jag stannar nog inne idag!  
Nej nu är jag fruktansvärt hungrig, frukost- ägg och rostat, varm oboy, efterrätt KAFFE! åh mumma!
Hyrde en rolig film igår förresten, Miss Smarch, för er som har humor, kolla på den här ;)
Haha, skit rolig film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0