glasbit i kycklingen? nejtack

jaha, nu ska vi se skräckfilmen som det var meningen att vi skulle se igår, men eftersom en viss person lagt i fel skiva i fodralet så fick vi den rätta filmen idag, så nu ska vi krypa ner och se den och vara livrädd! :)

Vi har ju alltid haft en aning om att det kan vara glasbit i en kyckling, och ja, vi insåg det idag, eller jag gjorde verkligen det! Shit, asså den var verkligen inte stor alls, men det var absolut inge skönt alls att tugga på, usch så otäckt! Fan för sånt där jävla skit! Glasbitar i kycklingen som vi ska äta? Idiotiskt! Och jag och niklas som verkligen älskar kyckling, äter det hur ofta som helst, men det är bara att vara försiktig och inge klupsk, för sluta äta kyckling, det tänker jag då inte, haha
jaja, annars har det varit hur trevligt som helst. Mat, efterrätt, kortspel och en drink, ja det är vad jag kallar det trevligt iaf! Nej, NU: skräckfilm! SEN: godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Annika<3

fint blogg :)

2010-01-06 @ 17:47:51
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-06 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0