NOREET OPEN & VNF-FESTIVAL!

Ja, hallå där! Bakis? Hm, det är jag.. Drygt. Men det var en ganska rolig dag igår, så!
jag ska försöka göra historien kort och bra.
Dagen började med att Tias kom hit och åt frukost med oss, sen åkte dom och snurrade runt lite gran i vansbro och bestämde sig i sista minut att vara med på noret open, så dom fick bråttom iväg att hämta båten i järna, och skjutsa den till äppelbo, där starten var vid lämmåsen. Wellwell, när vi kom dit tio 14.10 kommer sanna springade mot mig och jag slänger av mig kläderna till shorts och t-shirt och springer iväg till våran båt som skulle ta oss genom noret. Vi hoppadei och alla båtar samlades å ett ställe och stod där och knuffades med alla andra och sen small det till och då hade alla bråtttom iväg och vi kom ingenstans för jag har aldrig paddlat förut, men jag fick upp min speed och sen drog vi förbi de flesta haha, sjukt roligt var det. Endel välte och endel var fulla, och det var bara skratt man hörde, sjukt kul! De värsta var när man skulle stanna vid en bäck och dra båten över och sen lägga i den i vatten igåe och då var båten full i vatten så det var tungt som fan, så vi fick lovatt stanna till vid land och försöka mangla upp den tunga båtjäveln och ta ur all vatten i den och ja då åkte ju typ alla som vi åkt förbi tidigare om oss, haha men vi körde om några iaf, så sit kom vi iaf inte. För det gjorde Niklas tias och baller som kom två timmar efter alla hade kommit i mål, ahah. vart bogserade av en annan båt, haha herregud. Men innan vi inte viste var dom var så var vi ganska oroliga, men vi hörde dom efter ett tag vid blåbandshuset, fast i vattnet haha, så då vart vi lugna. Jag tog några bilder på dom igår som ni kan få se ikväll, för dom är på mammas mobil :)

Sjukt kul iaf!! Tyvär så har inte jag några bilder, för min kära mamma är allt för seeg! Men det finns nog någon dåre som har ett roligt kort eftersom det enda man var ibland var kamerablixtrar! :D

Sen åkte jag hem och duschade, sen skjutsade mamma mig och Sanna till vansbro och där åt vi lite mat sen åkte vi till järna med niklas tias baller och jesper, helt okej kväll!

IDag ska vi hem till mamma på natchotallrik, tacotallrik, eller vi tar bara tacco, haha. Sen ska vi inte göra ett skit idag, sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0