2 juni

Usch, va trött jag börjar bli.. Kanske bäst att gå och lägga sig nu medans man är trött. Men jag har faktiskt lite grejer jag behöver göra innan jag somnar, som tex skriva i min rosa bok, plugga lite, plugga körkort, ömh, ja det var allt, men ja, jag vet inte, ska först gå in och göra mig klar för sängen så får vi se hur det blir sen.
Idag har jag fått lite skolarbete gjort iaf. Religion och redovisning av Naturen! Go mig!
När jag slutade gick jag ner mot byn och mötte upp mamma tova och sanna som kom till malung för att handla, så jag stannade kvar i malung med dom. Handlade lite don och sen åkte vi hem, och när vi kom hem skulle jag till pappa för att klippa gräset, han lilla gräsplätt, jo tjena.. Är lika stor som en fotbolls plan om man räknar med allt.
Jaja, till en början var det ju spindelnät, spindlar, fågelskit så det tog ett tag innan jag fick sätta mig på den och köra iväg, men när jag väl var klar och hade tagit några vändor på gräset, så går själva kniven av, (det som klipper av gräset) så, ja, det var en stor fläck och en liten fläck med högt gräs och nyklippt gräs som ram, skit snyggt! Jävla skitmaskiner. Här försöker man vara snäll mot pappa och sen har jag sönder den? eller kanske inte var jag som hade sönder den, men ja, den gick sönder iallafall. Hoppas han kan laga det imorgon när han kommer  hem från Nurge, som kamilla hade sagt.

Nej godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0