3 juni

<Ja hallå där!
Ja jag har faktiskt ingenting alls att berätta. Sitter här igen på samma plats som igår, förrgår förförrgår, förra förra osv dag.. Ja, men nu ska jag gå och lägga mig och verkligen soooova, är jätte trött. Skulle ha läst på lite samhäll idag, men nej det vart inte nå de, det blir väl säkert att man gör det dagen innan det är prov.. Åh, blir så jävla arg.. Varför ska man ha prov typ den sista dagen innan sommarlov? eller typ två dagar innan sommarlov, helt jävla sjukt! ÅH!

Jaja, ja, idag har jag bara vart hemma, vart med Tova, vi har plockat blommor, eller hon har rättaresagt. Mamma har vart i blge hela kvällen typ :)
Ja nej, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0