flyttar imorgooon :)

men hallå i solvädret :) Strålande sol och härlig varm kväll och här inne sitter jag, hm, tycker inte riktigt om det. Men ja, körkort lär man ju ha när man har tiden snart, så jag har haft råpluggning idag, och det är på datorn, skulle fkt kunna ta ut datorn och ligga ute och steka, men nej, jag ser absolut ingenting på skärmen eftersom det är så ljust ute. men men, det kommer nog mer dagar :) Nu ska jag ta och packa i allt jag behöver med mig imorgon, för imorgon flyttttttar vi! :)

Har tidigare idag vart i vansbro och kört lite gran med Kenneth, sen har jag och Sanna solat, pluggat på körkort osv. Just ja, rätt som det var när jag skulle gå ut så kom en stor äcklig skalbagge med spröt, en sån som kommer från sågen) rätt emot mig och jag livrädd som jag vart stod och skrek och slog handen mot han så han flög ner i backen och sen vart han mos kan jag lova, haha. och sen kom en till och störta på sannas huvud, och hon vart såklart lika livrädd som jag vart, och jag lovar, hon var rädd/chockad i flera minuter efter, fyfan för dom. :P

Jaojao, nej nu ska jag packa sen ska jag gå till pappa och tigga skjuts av han till vansbro :)

Imorgon ska vi till Malung och övningsköra med Kenneth (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0