flyttdags...

Jaha? Hm, dålig på den första raden, men ja börjar med attt vi var iväg till malung idag och körde med Kenneth jag och tre till, bla Frida och två till idioter? Kunde inte ens starta bilen, svängde vänster och blinkade höger, hm, ja åkte 60-70 hela vägen till malung på 90 vägen, ja allt idiotiskt som man inte gör när man kör bil gjorde dom, eller iaf en. Vart så irriterad! Åh, jaja. vi släppte av dom två, så körde jag kenneth och frida iväg med bilen och körde lite gran. Gik jätte bra! Men när jag skulle starta bilen, så funkade det inte, fattade inte vad jag gjorde som var fel, men ja, det var batteriet i bilen, det var sluttt, så vi fick lite ström från en annan bil och sen var det bara att köra, gick rätt fint! efteråt när vi kört klart, gick vi och åt åizza jag och frida, jag fick skit ont i magen och huvudvärken smågsig på, och jag har fortfarande ont i huvudet, fast jag tagit en ipren och sovit i en timme. Tur att jag tog halv två tåget hem säger jag bara. Är väl egentligen meningen att jag ska vara i Vansbro nu och hjälpa dom bära ut niklas farmors grejer till deras lägenhet, men måste verkligen vila en stund, och Tova är vid en kompis osv, men vi lär åka nu snart iaf. men fan så dryggt med huvudvärk och ont i magen, undra om det var nå fel på pizzan egentligen? Hm, nu blir det säkert sm med Niklas, han fick också gris ont i magen förut av pizza och sen dess har han inte ätit nå pizza, kanske bara en gång. Usch ja, pizza ska jag avstå nu, blir ändå bara äcklad av det efteråt man ätit. men tänk om det skulle vara magsjuka? :O nej, det hade jag rätt nyss. får verkligen hoppas att det inte är nå sånt. Har dock bara ont i huvudet och magen, känner mig inte nå spyfärdig. Men ja, det kasnke blir åska, brukar ju känna av det i huvudet när det är på gång.. Ja, nej nu ska jag packa i resten och sen ska vi nog dra iväg. Ni skulle se mitt rum nu, oh herregud, stora ikea påsar fyllda med kläder, påsar med en masa don osv, och två stora jysk påsar med täcke i, haha.

Men, eftersom jag har min goa mamma, tova och djur här, så kommer jag att befinna mig här rätt mycket iallafall. Sängen står kvar, datorn, och tv och en hylla, så jag har två hem. och det här kommer alltid att vara mitt riktiga hem här, men flyttar min adress till vansbro och blir sambo med min underbara fina pojkvän. Känns lite sådär att säga att min sista riktiga natt i detta hus inatt var min sista som jag bor här. Men så ska jag inte tänka, för jag bor här med, men mest i vansbro. kan ju inte bara slita mig ifrån världens bästa mamma, syrra och såklart djuren, nejnej, det gör jag absolut inte.
Ja, jag är hemma kär här och kommer alltid vara det, sådeså!

Kamilla, tror du att du har lust att komma hem snart? :))


och ja just ja, min kära muppvän fyller år idag, grattis Marie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0