Hmm.. ont!

ont i magen och röd som en kräfta :( aj ont!
Dagen har spenderat på en filt ute i solen med sanna och tova, heeel dagen. Jag skulle nog gett fan i att haft på mig så mycket olja, helt jävla röd fast att det inte var så mycket sol som visade sig tack vare molnen, men röd vart jag, ännu mer än igår.. AJ! Imorgon håller jag mig inomhus istället, det är ju fan farligt annars! Jaja.
Just nu sitter jag i vansbro och har tråkigt när gubben sover, så jag ska nog strax gå och lägga mig jag med. Ska låna Pers veteville och ha på magen och smörja in mig med en massa alovera kräm jag fått av kicki.
Iallafall så har jag vart sugen på att göra en egen flygande jakob hemma, så jag och sanna gjorde en idag, och mummms va gott det var alltså! Flygande jakob? Ja, det är kyckling, banan, bacon och jordnötter som man har i ugnen och serverar med ris, för er som inte vet, men de borde nog alla göra. höhehehi!

Hm, halkbana på måndag.. vet inte riktigt vad jag tycker om det, men ja, någonstans lär man börja för nu måste jag ha körkort känner jag! och ja, jag gruvar mig, mer än någonting annat jag gjort tidigare. det värsta jag vet är att sladda, och vad kommer man inte göra där da? :O åh! om man ändå kunde få körkortet hemskickat i postlådan och slippa göra det dära teoriprovet och köra upp... wellwell, john blund kallar!


Jag älskar dig niklas, vad som än händer så kommer jag att älska dig för den du är, och det vet du! Du är bästa som har hänt mig! Jag längtar tills du blir min egna sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0