Ja här sitter vi i bilen utanför bäckaskog med netverk! (Y)

Haha, nemen hej på er i regnvädret! Haha, just nu sitter jag och Stefan utan för bäckaskog i bilen och mamma är inne vid doktorn och kollar vad hon har för sjukdom, för hon har nämligen ont i halsen och hostar osv. och jag skulle ta upp min datorn och spela harpan eftersom jag visst har blivit spelberoende och rätt som det var kom en ruta upp om att jag är nära en nätverk, så ja, jag kunde ansluta och här sitter jag på bäckaskogs netverk i bilen, haha helt okej! :D
Har tidigare vart och kört med Kennth i skogen och tränat inför halkbanan, tränade på att bromsa, verkligen nödbröms i 70km/h och det gick rätt bra! men det är otäckt som fan att bromsa så hårt och i sån hög hastighet, men det gick rätt fint!
och har även vart in på zooms och köpt en goodgood parfym! ;D

Imorse försov Niklas sig, skulle börja halv sex och åkte hem ifrån då, men det gick nog bra iaf hoppas jag. Men sen efter hans dumpande och när han tände alla lampor så kunde jag inte somna om förens långt efter så där låg jag och lyssnade på spöregnet ett tag. Så idag är jag rätt trött, och det är nog han med stackarn.

Idag blir det mysa och se på film och göra nån god middag i skit vädret. Myys :))
Så fort mamma kommer så ska vi åka hem och jag ska laga ordning någon mat och hoppas att Sanna kommer till mig idag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0