Otäckdröm och skallebank.. hm,

Hallå där! Har ni det bra? Hm, det har inte jag, har skallebank (får skylla mig själv) och har haft en otäck dröm om att en liten svart gubbe jagade mig och låg i sängen när jag kom in hit så jag slog han med min kudde och då levde han, haha det gjorde han inte förut, för då var han som ett spöke och kunde försvinna lätt. Ja helt sjuk dröm, men fan så otäck, vaknade flera gånger och trodde det var sant och drömde om drömmen flera gånger. haha åh usch. jaha vad händer idag? Järna marknadsdans iallafall, ja vi får se om jag ska dit..

Hade en rätt trevlig kväll igår iallafall. Jag och min kära älskling gjorde lite mat, och sen kom Tias Jesper och sanna kom också efter ett tag, satt här och drack lite sen åkte vi till Järna och kikade runt med där var det inte så himla roligt så vi åkte hem och la oss och sov :) och idag mår man väl som man förtjänar.. hm, inte roligt, höhö. nej nu ska jag gå och kolla vad Niklas tias och jesper håller på med.. ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0