torsdag 18 Juni.

halloj där!
Idag har jag mamma Sanna och Tova vart vid mormor heeladagen, mamma städade och jag och sanna orkade inte annat än att sitta ute i solen och steka.. Jag som skulle va inne idag, men icke! Fast idag har det ändå inte vart lika varmt som igår, men skönt iallafall. Fick god mat av mormor iallafall, höhö. Sen har jag även vart i vansbro och kört med körskole kenneth, och vi har övat på slalom mellan åtta koner på 40 sekunden, och bakat och vänt och ja, jag klarade det rätt fint faktiskt! (Y) imorgon ska jag köra med han igen, fast då ska vi ut på stora vägen igen som förut, fast denna gång ska vi åka 70km/h och jag ska tvärnita haha. Övning inför halkbanan på måndag... gruvar mig som satan. Hatar att bromsa och hatar ännu mer att åka på is och sladda osv... hm, ja vi får se ifall jag överlever det där, haha, usch och fy alltså!
Min lilla stackars prins har ont i hela kroppen så jag har maserat han ikväll och nu ligger han och sover som en gris hoppas jag för han ska upp och jobba halv sex.. Påtal om jobb, så ska jag till bergheden imorgon och gå runt och kika och kanske bli lite vikarie där, hoppashoppas! och ja, söderåsen människorna hör dock inte av sig.. jävla skit. Ja, ett jobb måste jag har nu! Orkar inte sitta och inte göra nånting nå mer, är fan inge roligt alls. vill ha pengaaaaaar. och stackars min lilla gubbe som vart arbetslös så länge som han var, så jag förstår att han tyckte det var ett rent helvete förut, men nu har han ju jobb som tur är! och det behöer jag med nu. hehehihi.
Ja, om en vecka så flyttar vi ihop som sagt och jag bara längtaaaaar! <3

Just ja, var till pappa tidigare ikväll och den jäveln har köpt en ny mobil en nokia med typ tangentbord eller vad man kan kalla det, och snart kommer det ut en nyare model av den mobilen och jag är fan så sugen på den. Den här jag har nu duger väl den med, men vore lite fränt med nå nyss nångång, höhö! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0