Uppdatering av de senaste flyttdagarna :)

Sorry för dålig uppdatering, men som jag har sagt så har ju vi flyttat, och höller på och donar med saker osv, och vårat internet kommer imorgon, så jag sitter vid Niklas föräldrar och lånar deras dator en stund. Kommer inte ihåg när jag var in på internet sist, typ torsdags kanske.. :S
Iallafall, i torsdags flyttade niklas farmor ut, och vi flyttade in i hennes hus, vi har målar ett rum, (ska måla vårat sovrum) vi har lagt nytt fint golv i köket, kakla en vägg i köket, osv, och eftersomm det vart klart igår, så har vi inte riktigt hunnit flytta in alla saker på rätt ställe, bara köks grejer och sånt typ :) och just ja, soffan, den kommer imorgon den med, åh så underbart. Fick ju två stycken skinnfotöljer av niklas farmor som hon inte ville ha med sig till lägenheten, så dom fick vi, hur sköna som helst. och bättre blir det med soffan så vi kan fylla ut lite gran i vardagsrummet, eftersom det är så stort. Det kommer bli skit fint i huset, trivs som fisken i vattnet :)
Har tidigare idag vart och kört med kenneth på trafikskolan, och snart är det daaaags för mig! Längtar som fan! :D
Ja, nej nu ska jag kika runt lite gran på datorn sen ska jag ta med tussi hem till oss och ha hand om henne medans dom andra jobbar. Ja, ni fick iaf lite uppdatering av mig, men det kommer mer snart, eller imorgon :)
Ha en bra daag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0