sommmmmarlov

SOMMARLOOOV! Och jag tänker spendera min kväll med Kamillis! (Y)

Idag åkte till skolan, fick lite tårta av lärarna och så, sen var det nå grejs i blå hallen sen åkte vi hem med elva bussen. Åkte hem till Niklas, och vi planterade om våra växter, chil, cayenne och en till, hopps dom växer upp nu så vi får ha dom till maten sen :)
Jag Per och Marie var på hakanssons och fikade sen gick vi ner till lokparken där alla studenter var och ja, tog studenten, haha. Lite halv sådär avensjuk på dom? ja, en skvätt så. haha usch, har ett helt år framför mig, och det kommer bli det drygaste året någonsin tror jag, iallafall från sommarlovets slut tills jul.. Men men, praktik i vansbro iallafall så det blir bra!
Det bästa av allt är att om två veckor flyttar jag och min kära prins ihopp! och på lördag blir det att handla saker till de på IKEA som jag tidigare sagt säkert, haha. ÅH VAD JAG ÄR LYCKLIG! Jag måste bara få skryta lite gran, att jag har världens bästa pojkvän! Bäst på alla sätt och vis! Helt underbar! <3

Igår var vi och kolla på syrrans skolavslutning, helt sjukt att hon ska börja ettan! :O hon var ju nyss nyfödd, usch va fort det går! sen efter de så åkte vi till malung jag och niklas och kolla på soffor på ellos möbler, sen åkte vi och åt lite mat, sen skjutsa han mig till skolan och jag gjorde prov, som jag klarade! :D  sen vid två gick vi upp till parken där vi skulle servera och göra mat till treornas bal, det var faktiskt roligt! Jätte fina! Och snälla baller kom och hämta oss.






Tovas skolavslutning




Kommentarer
Postat av: emine

fan vilka feta ben :S

2010-06-15 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0